×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجرای طرح قرار دوازدهم در خراسان رضوی با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۲ سری جهیزیه

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی،در مراسم اجرای یازدهمین مرحله طرح “قرار دوازدهم” در بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصرعلیهما السلام شهرستان طرقبه شاندیز، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده، تصریح کرد: از ۱۰۲ سری جهیزیه تهیه شده، ۴۴ سری جهیزیه از محل موقوفه “کوثر فردا” تهیه شده و باقی هم از محل کمک های خیرین و موقوفات منطبق استان است.
حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی(عج) تاکنون اقدامات و کمک های خیرخواهانه بسیاری را برای نیازمندان انجام داده است.

وی اظهار کرد: به برکت موقوقات منطبق و کمک های خیرین و همت ستاد هماهنگی امور خیریه استان خراسان رضوی و با مشارکت خیرین و نیکوکاران باشکوه خاصی طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه خراسان رضوی در حال اجرا است.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم بقاع متبرکه که از مراکز عبادی فرهنگی و اجتماعی جامعه است بتوانند نقش آفرینی خود را در عرصه های مختلف را به صورت پررنگ داشته باشند‌.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم حرکت ارزشمندی است، اظهار کرد: این حرکت باید باعث شود که بتوانیم جامعه را به سمت امام زمان(عج) پیش ببریم، در طول ماه همه به یاد امام زمان باشیم و محبت خود را نسبت به آن حضرت عملی کنیم و زمینه ظهور و بروز این محبت را دوازدهم هر ماه با عنوان “قرار دوازدهم” انجام دهیم.

وی تصریح کرد: طرح قرار دوازدهم هم شامل خدمات مالی برای نیازمندان مثل؛ اهدای بسته های معیشتی، جهیزیه، پک های بهداشتی و غیره است و هم شامل خدمات رایگان است که مثلا افراد وقت خود را صرف امام زمان (عج) می کنند ارائه مشاوره رایگان، ویزیت و داروی رایگان و توزیع نان صلواتی و غیره که در واقع خدمات خود را به امام زمان(عج) هدیه می کنند.

حجت الاسلام ایزدی تاکید کرد: امید است که با مشارکت موسسات خیریه بتوانیم در ماه های آینده این خدمات را توسعه و گسترش دهیم، مسئولان نهادهای خیریه در طول ماه برنامه ریزی کنند و اهدای کمک ها برای دوازدهم هر ماه باشد، دوازدهم هر ماه اهدای این هدایا و ارائه آمار و اطلاع رسانی خودش یک نوع ترویج فرهنگ نیکوکاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.