×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری نخستین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی سپاه امام رضا (ع) در مشهد

استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت:بسیج دارای ارزش‌های والایی است که باید پایبند به این ارزش‌ها باشیم و در محتوا سازی بسیج کوشا باشیم .

یعقوبعلی نظری افزود: بر همین اساس به مدیران توصیه می شود به کار در قالب بسیج اعتقاد داشته باشند و گشودن گره ها را به بسیج واگذار کنند.

وی گفت: ارائه خدمات فرهنگی به حفاظت و حراست فیزیکی ادارات و مباحث مرتبط با عفاف و حجاب را می توان به پایگاه های بسیج ادارات سپرد و مدیران می توانند از این ظرفیتها بهره مند شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت:بنا داریم از ظرفیت قرارگاه‌ها بصورت منسجم برای رفع مشکلات به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم استفاده کنیم .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) هم در این جلسه گفت: هفته دولت هفته قدردانی از دولتمردانی است که به تاسی از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری می‌توانند در امر هدایت جامعه تاثیر گذار باشند .

سردار هاشم غیاثی افزود: رسالت اصلی مدیران کمک و یاری رساندن به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۶هزارو ۱۶۰ پایگاه مقاومت در خراسان رضوی افزود : بسیج متعلق به آحاد مردم است و اگر بسیج نبود از حادثه‌هایی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته اتفاق افتاد سربلند بیرون نمی‌آمدیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.