×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۹۵ پروژه به اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش توس اکو ؛ جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل نمایشگاه دستاوردهای دولت ” باهم ساختیم” برگزار شد، گفت: مهمترین مسئله‌ای که مردم در حال حاضر دارند، بحث اربعین است. اعزام موکب‌ها از اول هفته شروع شده است. هزار و ۲۰۰ سرویس از استان اعزام خواهند شد که ۶۵ هزار نفر مسافر اربعین را با ناوگان عمومی انجام خواهند داد که ۴۵ هزار نفر سهم مشهد مقدس است.
وی با اشاره به اینکه تمام سرویس های کارخانجات در امر جابجایی مسافرین اربعین به ما کمک خواهند کرد، افزود: فرسودگی ناوگان و همزمانی سفر برگشت، با توجه به اینکه از استان‌های دیگر نیز به ما کمک نخواهند کرد، نیاز است تمهیداتی دیده شود. لیست انتظار بصورت الکترونیکی در پایانه‌ها فراهم می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود. تمام توان نظارت و ناوگان حمل و نقل را بسیج کرده‌ایم تا خدمت خوبی ارائه شود.
شهامت در خصوص وضعیت راه‌های استان نیز اظهار کرد: مهمترین مسئله در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرسودگی و تخریب آسفالت جاده است. ۷۲ درصد جاده‌های استان دچار تخریب شده است. ۳ هزار کیلومتر را باید بازسازی کنیم. تمام امکانات استان در قالب طرح تعمیر بهاری راه‌ها کلید خورد. قسمت اصلی کار از شهریور سال قبل شکل گرفت و هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه لکه گیری و روکش شد، در حالی که مصوبه هیات دولت ۷۰۰ کیلومتر بود.
وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ارزش ریالی روکش انجام شده است، عنوان کرد: امسال رتبه اول پخش و تولید آسفالت را داشتیم. به لحاظ تناژ ۹ هزار تن آسفالت استفاده شده است. برای اولین بار از دو آسفالت جدید، دانه بندی باز و آسفالت پودری لاستیکی استفاده کردیم. همچنین روکش حفاظتی علاوه بر روکش انجام دادیم.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: در سطح استان ۳۰ نقطه حادثه خیز ابلاغ شد، ۱۵ نقطه تامین اعتبار گردید. در سال قبل ۲۰ نقطه رفع و ۱۲ نقطه در حال تکمیل است.

وی در انتها افزود: در هفته دولت ۹۵ پروژه به اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان افتتاح و ۸۴ پروژه به ارزش ریالی ۳ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان آماده شروع عملیات اجرایی است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.