×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توافق برای بیمه تضمین سرمایه گذاری ویژه سرمایه گذاران خراسان رضوی

 

به گزارش توس اکو و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، صبح امروز نشست استاندار خراسان رضوی با رییس کل بیمه مرکزی و دبیر سندیکای بیمه گذاران کشور و چند تن از مدیران عامل بیمه ها و بخش خصوصی برگزار شد.

ابوالفضل چمندی در این باره گفت: گفتگوی امروز در چند حوزه بود؛ ریسک کاهش سرمایه در خراسان رضوی با بیمه شدن سرمایه گذاری ها مبحث مهمی برای ماست که درخواست داریم بیمه ها به عرصه های جدید مثل بیمه عدم النفع سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیمه کردن سرمایه گذاران خارجی در استان خیلی حائز اهمیت است. در برنامه هفتم برای بیمه ها در قالب پروژه های تامین سرمایه هم این موضوع دیده شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان منابع بیمه ها در استان ما جمع آوردی کردند و حدود پنج هزار میلیارد تومان به مردم پرداخت کردند.

چمندی به محورهای مذاکره امروز استانداری خراسان رضوی و بیمه مرکزی اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای مذاکره ما بیمه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان سند راهبردی امنیت غذایی بود.

وی اظهار امیدواری کرد: کمتر از یک ماه آینده تفاهم نامه دو جانبه بین خراسان رضوی و بیمه مرکزی در همین چند محوری که عرض کردم منعقد شود؛ تامین خسارت ها و دو محور جدید برای تضمین و بیمه تضمین سرمایه گذاری خارجی و حتی عدم النفع برای سرمایه گذاری های داخلی از جمله این محورهاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به تامین مالی توسط بیمه ها در پروژه های مهم نیز اشاره و اظهار کرد: بازار جدیدی برای تامین مالی به استان ما از این طریق اضافه خواهد شد و جزو مذاکرات و توافق ما با بیمه مرکزی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.