×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استراتژی تولید بدون کارخانه

در این گزارش ضمن بررسی مزایای مختلف این استراتژی به چالش‌ ها و همچنین ضرورت‌ های اتخاذ چنین رویکردی اشاره شده و با بهره‌ گیری از دستاورد های آخرین گزارشات جهانی در این خصوص، مدل این کسب‏ و کارها مورد بررسی قرارگرفته است.
یکی از ضرورت‌ های تولید در فضای تعاملی تولید بدون کارخانه، انتخاب اجزای زنجیره و نوع همکاری استراتژیک تولیدکننده نهایی با اجزای سیستم است که مدیریت این تعاملات نیازمند یک الگوی شبکه‌ای شامل ارتباطات زنجیره‌ ای طراحی، تولید، ساخت و فروش و همچنین وجود استراتژی حمایتی از شبکه از سوی بنگاه اصلی است.
مدیریت زنجیره تامین یکی از مهمترین فرایندهای قابل برون سپاری در هر کسب‏ و کاری است که طی آن فرآیندها و جریانات ساخت محصولات کنترل می‌ شود. موضوع مدیریت زنجیره تامین نیز در این گزارش مورد بررسی قرارگرفته ‌است.

تولید بدون کارخانه فرصت مناسبی برای رونق و رشد بنگاه های کوچک اقتصادی و کسب وکارها به ویره در بخش خصوصی است که در این روش صاحبان برند و یا مالکان محصول، سفارش ساخت آن کالا را به کارخانه ای دیگر می دهند.
فایل کامل این گزارش که به بررسی موضوع استراتژی تولید بدون کارخانه یا همان مفهوم برون سپاری ساخت و تولید در کارخانجات صنعتی می پردازد را در این جا مطالعه فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.