×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیش‌بینی ۴ دوره میزبانی از زائران آخر سال در مشهد

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد چهارشنبه ۱۶ اسفند در مراسم آغاز به کار قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین که در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد، «زیارت» را مانند یک گنج دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایطی که فراهم شده، ما خراسانی‌ها باید قدردان میزبانی از زائران امام مهربانی‌ها باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: امسال برای خدمت‌رسانی ۴ دوره از جمله مقدماتی که از ۱۵ اسفند شروع شده، سال تحویل، شب‌های قدر و تعطیلات عید سعید فطر را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی متذکر شد: تعداد ۱۰۰ مسئله در شبکه مسائل خدمات به زائر در استان و سطح ملی شناسایی شده که تا به امروز قریب به ۵۰ درصد از خدمات شبکه مسائل محقق شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد گفت: در بین این شبکه مسائل، کمیته‌های امنیتی و انتظامی، اسکان و بهداشت و درمان بیشترین اهمیت را دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمل و نقل، اهتمام حداکثری به خدمات جاده‌ای، ایمنی در جاده‌ها، اسکان و تنظیم بازار از جمله مواردی هستند که طی جریان خدمت‌رسانی به زائران در اولویت قرار دارند.

وی تاکید کرد: سال آینده عید نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان خواهد بود لذا برای ما خدمات فرهنگی و اجتماعی در اولویت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد بیان کرد: در حوزه خدمات شهری تامین پارکینگ‌ها، سرویس بهداشتی، راهنمای زائر و حمل و نقل توسط تاکسی‌ها مورد توجه است.

گفتنی است؛ در حاشیه برنامه امروز، استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه برپا شده در محل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بازدید کرد و در جریان وضعیت حوزه‌های حمل و نقل، اسکان، پذیرایی، خدمات شهری، خدمات بین راهی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.