×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین در خراسان رضوی

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۱۶ اسفند با دستور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین شروع به کار و به طور رسمی خدمت‌رسانی به زائران نوروز ۱۴۰۳ آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم که با حضور اعضای ۱۴ کمیته عضو ستاد خدمات سفر استان و در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری استان برگزار شد، اظهار کرد: برای گسترش امر زیارت، اقبال عمومی به زیارت باید وجود داشته باشد که آمار موجود گویای این مسئله است.

وی متذکر شد: تامین زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف اعم از حمل و نقل زائر و خدمت‌های لازم باید مد نظر باشد.

نظری ادامه داد: موضوع زائر در سطح ملی و استان از موضوعات جدی است که باید به صورت مستمر پیگیری شود و در همین راستا ریاست کارگروه زیارت به عهده شخص رئیس جمهور است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: کیفیت‌بخشی به امر زیارت در اختیار آستان قدس رضوی است که در این جهت هم اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ضمن تاکید بر تامین سلامت زائر و ایمنی جاده‌، افزود: زیارت «تاثیرات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی» خوبی دارد که می‌توانیم از این منبع پرفیض استفاده بکنیم.

نظری گفت: باید به این سمت برویم که در کنار استفاده از ظرفیت‌های ملی، دستگاه‌های مختلف نقش خودشان را به صورت جامع در حوزه زیارت ایفا کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.