×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
واگذاری ۲۱۷ واحد مسکونی از ابتدای سال‌جاری به معلولین

به گزارش توس اکو، غلامرضا خالدی با اشاره به اینکه پرداخت کمک بلاعوض جهت احداث یا خرید واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش یا عضو خانوار از جمله خدماتی است که در حوزه مسکن انجام می‌گیرد، گفت: ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث و خرید واحد مسکونی از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه به توانخواهان تحت پوشش تخصیص یافته است. به خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول که در مناطق شهری زندگی می‌کنند مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و توانخواهان ساکن در مناطق روستایی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن موضوع بند “و” تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به حساب سرپرست خانوارهای معلول واریز گردیده است.

وی افزود: طی تفاهم نامه ۴۰۰۰ واحدی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مستضعفان تعداد سهمیه استان برای کمک بلاعوض احداث و خرید به خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول ۱۴۰ واحد شهری و ۱۰۰ واحد روستایی اختصاص داده شده که هم اکنون سهمیه استان در واحد های شهری صد درصد جذب گردیده و در واحد های روستایی ۸۹ درصد جذب داشته‌ایم. مدارک ۱۱ نفر از متقاضیان نیز در حال پیگیری و اقدام می‌باشد. از سهمیه اختصاص یافته تعداد ۴۶ واحد مسکونی در مرحله واگذاری و قابل بهره برداری است.

معاون موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی در انتها خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعداد ۵۰ خانوار دارای دوعضو معلول شهری و روستایی متقاضی کمک بلاعوض احداث و خرید مسکن شناسایی شده‌اند که منتظر سهمیه جدید از کشور به منظور تخصیص به این عزیزان هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.