×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
استفاده از دارایی های دستگاه های اجرایی برای مولد سازی

به گزارش توس اکو به از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری عصر شنبه ، در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر استاندار برگزار شد ضمن گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند در اتمام پروژه‌های استان موثر باشد، موضوع مولدسازی است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ما خود را مسئول جان مردم می‌دانیم، افزود: در بحث احداث آزادراه حرم تا حرم طبق برآورد صورت گرفته، ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق مولدسازی املاک مربوط به وزارت راه و شهرسازی می‌توانیم پروژه‌های مرتبط با مقوله راه را حل کنیم، ادامه داد: در چنین فرآیندی می‌توان با مولدسازی املاک مازاد هر دستگاه، پروژه‌های آن مجموعه را به اتمام رساند.

نظری با اشاره به تدوین پنج بسته راهبردی برای اتمام پروژه‌های استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان ورزش از جمله مهمترین این حوزه‌ها است.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.