×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در مشهد از امروز

 

علی جلوه در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ در سالن‌های فردوسی، بهار، انوری، ابوسعید، مولوی و تالار B۱ و B۲ نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه تصریح کرد: زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد شامل گل‌های آپارتمانی و تزئینی، گل‌های بیرونی، گل رز، گل شانه بریده، گلدان‌های سفالی و پلاستیکی، کود و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی اعم از میز و صندلی خواهد بود.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه ۵۵۲ مشارکت‌کننده حضور خواهند داشت. همچنین مجموع کل فضای واگذار شده برای برگزاری این نمایشگاه ۲۵ هزار متر مربع است.

جلوه همچنین از برگزاری نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین(شهربانو) خبر داد و گفت: زمینه فعالیت نمایشگاه شهربانو شامل انواع صنایع دستی و سوغات خواهد بود. این نمایشگاه در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور علاقه‌مندان در این حوزه می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده از ساعت ۱۶ الی ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.