×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بارزترین کارکرد وحدت، امنیت است/ اهدای جایزه ویژه وحدت

به گزارش توس اکو، سردار قربان‌محمد اشعری، صبح امروز در نشست خبری چهاردهمین اجلاس سرداران شهید نورعلی شوشتری، رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز در کانون تخریب دشمن قرار دارد، موضوع وحدت در همه شئون و سطح‌بندی‌های آن است و بدخواهان این ملت اراده دارند تا بین شیعه و سنی، زن و مرد و هر فاصله و قشری در ایران اسلامی تفرقه بیندازند. با در نظر گرفتن این موضوع یادواره شهدای وحدت یک سعادت گران‌قدر برای ماست که پیامد‌های مؤثر اجتماعی و فرهنگی هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: ما اجلاسیه را چهارم آبان‌ماه به میزبانی تالار همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار خواهیم کرد. از یک ماه قبل از ادارات استانی، سازمان‌های ملی و تشکل‌های مردم‌نهاد دعوت شده و رویکرد فرهنگی نیروی زمینی سپاه آن است که یادواره‌های شهدای وحدت با شکوه و انضباط خاص در سراسر کشور برگزار شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اکران عمومی نمایش «نوری در نیمروز» توسط شهرداری مشهدمقدس خاطرنشان کرد: اجلاسیه چهارم در قالب یک برنامه سه‌ساعته، امتدادی بر همین فضاسازی‌های فرهنگی در سطح شهر و استان خواهد بود. سخنران برنامه مسولان بلندپایه سپاه و یکی از بزرگواران مولوی ما در استان سیستان و بلوچستان به همراه خانواده‌های معظم شهدا پشت تریبون قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار نفر به این مراسم دعوت شده‌اند، ادامه داد: بارزترین کارکرد وحدت، امنیت است. به همین دلیل، جایزه ویژه وحدت به سه نفر از برادران اهل سنت و سه نفر از هم‌وطنان شیعه که از سال گذشته تاکنون تلاش‌های خالصانه و مؤثری در راه تقویت وحدت در استان‌های تلفیقی داشته‌اند، اهدا خواهد شد. اکران نمایشگاه‌های مختلف و اجرای سرود‌های فاخر، دو پیوست دیگر اجلاس چهارم در حوزه فرهنگی خواهد بود.

سردار اشعری با اعلام شعار «وحدت، خدمت و امنیت» برای اجلاسیه چهارم تصریح کرد: جایزه ویژه به‌صورت ملی اهدا می‌شود. ستاد و دبیرخانه اجلاسیه به همه قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه فراخوان داده که از همه اقشار از دانشجو و استاددانشگاه گرفته تا ائمه جمعه و اصحاب رسانه، هرکس که برای تقویت وحدت تلاش مجدانه کرده باشد، در زمره فهرست برگزیدگان قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه، برپایی میز خدمت به نام شهدای وحدت در همه ادارات، استمرار اکران نمایش‌های شهری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.