×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین زمین برای ساخت ۱۱۲ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی 

به گزارش توس اکو و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوي در جلسه شورا مسکن استان که با ۹ دستور کار در محل استانداری خراسان رضوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، افزود: هنوز در برخی از شهرها مشکل تامین زمین داریم که با مساعدت تولیت معزز آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی مشکلات احصا و در حال رفع می باشد که بزودی تفاهم نامه هایی در جهت تسریع نهضت ملی مسکن استان مبادله خواهد شد.

وی گفت: در حوزه ساخت بالغ بر ۱۰۸ هزار واحد مسکونی پروانه ساختمانی دارند و کار ساخت در جریان است، وی ادامه داد: واگذاری اصلی بصورت گروه ساخت به خود مردم است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: در حال حاضر کنش اصلی ما موضوع تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی است.

دبیر شورای مسکن استان گفت: در کشور برنامه تسهیلات مشخص و به بانک ها ابلاغ شده است و ما بر اساس آن نیاز استان را احصا و از طریق سامانه تم معرفی به بانک های عامل را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: با دستور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با استناد به مصوبه شورای مسکن استان ظرف حداکثر دو هفته آینده بانک های عامل انعقاد قراردادها را انجام و وارد مرحله پرداخت می شوند.

داعی اضافه کرد: در این جلسه از ۳ فرماندار بجستان، فریمان و‌ گناباد که در طرح نهضت ملی مسکن پیشرو هستند به صورت حضوری دعوت و قدردانی گردید و این اقدام بصورت ماهانه با پایش مستمر ادامه خواهد داشت.

در پایان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام داشت: امیدواریم با مصوبات این جلسه طرح نهضت ملی مسکن در استان تسریع یاید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.