×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک به حل چالش‌های حوزه اقتصاد دانش بنیان

به گزارش توس اکو، دکتر ابراهیم دانشی فر در گفتگو با روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، با بیان اینکه دومین رویداد دعوت درگاه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیانی است، گفت: این رویداد همچنین خدمتی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است تا علاوه‌بر معرفی طرح‌های خود، از فرصت‌های جذب سرمایه، عقد قراردادهای فروش، دریافت حمایت برای تولید و توسعه محصول، رفع برخی از موانع تولید و همچنین نقد و ارزیابی تخصصی طرح‌ها توسط متخصصان این امر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور شرکت های دانش بنیان تدارک دیده شده است، ابراز کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد این است که کمک کنیم چالش بزرگ برای یافتن بازار و سرمایه‌گذاری که در حوزه اقتصاد دانش بنیان وجود دارد را به اندازه توان خودمان حل کنیم.

 

گذر از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان

دانشی‌فر تصریح کرد: کشور ما دارای اقتصاد سنتی است و گذار از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان‌محور نیازمند اقدامات مختلفی است که در این رویداد ما به دنبال سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان هستیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم اقتصاد دیجیتال است که امیدواریم با تلاش‌های برگزارکنندگان این رویداد بخشی از ایده‌ها و طرح‌های خوب را مورد پوشش خود قرار دهیم.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت دومین رویداد دعوت به دستاوردهای برگزاری رویداد دعوت اشاره و تصریح کرد: با اجرای این رویداد تریبون شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شویم و از سوی دیگر، در مرحله بعد در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

او ادامه داد: این رویداد ویژگی منحصر به فردی دارد و آن این است که رسالت آن صرفا ارائه نیست، چراکه هم اصالتاً ما به عنوان برگزارکننده رویداد سرمایه‌گذار نیز هستیم و همچنین بازار درخور توجهی را در اختیار داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.