×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتبارات امسال خراسان رضوی بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال است

رضا جمشیدی با اشاره به توزیع اعتبارات امسال استان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی افزود: از این میزان، اعتبارات استانی و نفت شامل ۳۰ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال است که ۱۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات استانی و ۱۷ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات سه درصد نفت و گاز است.

وی ادامه داد:از این میزان اعتبارات استانی و نفت یک درصد مربوط به احداث و توسعه و تجهیز به پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج به میزان ۳۰۶ میلیارد ریال و حداکثر تا پنج درصد به احداث و تکمیل و بازسازی و تجهیز رده های انتظامی با اولویت پاسگاه ها و کلانتری ها به مبلغ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:پنج تا هشت درصد از اعتبارات تملک استانی و نفت سال ۱۴۰۲ استان مربوط به اجرای طرحهای هادی و بهسازی روستاها به مبلغ ۷۱۱ میلیارد ریال، به جبران پنج درصد بند (ع) تبصره ۹ به مبلغ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال، ۲ هزار میلیارد ریال بابت کمکهای فنی و اعتباری و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به طرحهای نیمه تمام دانش بنیان است.

جمشیدی افزود: بخش دیگر اعتبارات امسال استان مربوط به ۲۷ صدم ارزش افزوده به میزان هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال، بخش دیگر مربوط به اعتبارات استانی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(۱) به مبلغ هشت هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال و بخش دیگر مربوط به اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (۲) به مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با بیان این که ۱۰۰ درصد تعهدات استان از مصوبات سفر اول رئیس جمهور تامین شده است افزود: از محل اعتبارات تملک استانی و نفت امسال، ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال برای تامین تعهدات سفر رئیس جمهور اختصاص یافته است.

جمشیدی افزود: ۲۲ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال باقیمانده از اعتبارات استانی و تملک سال ۱۴۰۲ خراسان رضوی به تفکیک فصل و برنامه براساس سهم فصول و برنامه های ابتدایی سال ۱۴۰۱ استان اختصاص یافته است./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.