×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد

به گزارش توس اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سیدجواد موسوی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم آغازین این نشست اظهار کرد: با توجه به اهمین نظارت بر خدماتِ تاسیسات گردشگری، وزارت‌خانه برای آموزش به نیروهای حوزه نظارت اهتمام جدی دارد و امروز این فرصت فراهم شده تا دانش کارشناسان حوزه نظارت افزایش پیدا کند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به شرایط تاسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی اظهار کرد: این استان ۲۸۵۰ تاسیسات گردشگری فعال با بیش از ۲۲۰ هزار تخت رسمی برای خدمت به زائران و گردشگران دارد.

او با بیان اشاره به پیشگامی مشهدی‌ها در ارائه خدمت به زائران و مسافران تصریح کرد: مشهدی‌ها بنیان‌گذاران برخی از انواع تاسیسات از جمله هتل‌آپارتمان و خانه مسافر بوده‌اند و ابتدا در مشهد شکل گرفته‌اند.

موسوی با اشاره به برگزاری این نشست و حضور کارشناسان نظارتی و ارزیابی در آغاز دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌ها و رویدادهای این دهه از امروز آغاز می‌شود و خدمت به زائران و گردشگران این دهه به صورت شبانه‌روزی انجام خواهد شد.

او افزود: هم‌چنین برنامه‌های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان پارسی با برنامه‌های ویژه از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا سوم خرداد ماه با عنوان دهه حماسه در مجموعه فرهنگی تاریخی فردوسی اجرا خواهد شد.

نخستین نشست کارشناسان نظارتی و ارزیابی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در مشهد در حال برگزاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.