×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴۴ شعبه، آماده اخذ رای مردم شهرستان کلات

به گزارش توس اکو ، علی صلاحی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: در سطح شهرستان کلات، از تعداد ۴۴ شعبه اخذ رأی ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار با خط‌ سیر مشخص در مناطق عشایری و مرزی و روستایی پراکنده شده است و آمادگی انتخابات را داریم.

فرماندار شهرستان کلات با بیان اینکه ۱۶ شعبه ثابت شهری و روستایی نیز مستقر هستند، افزود: در انتخابات، تخلفات انتخاباتی انگشت‌ شمار داشتیم که تذکر داده شد، اما جرائم انتخاباتی نداشتیم.

وی ادامه داد: در انتخابات دور اول با وجود شرایط جوی سخت، بارندگی شدید و برف سنگین مشارکت مردم قابل‌ توجه و افتخارآمیز بود و بیش از ۵۳ درصد مشارکت را شاهد بودیم. با این رویکرد قطعاً برودت و سختی هوا تأثیرگذار بود، اما مردم کلات مشارکت بالایی داشتند و در مرحله دوم حداکثر حضور مردم را خواهیم داشت.

صلاحی با بیان اینکه درصدد تجلی چهار مؤلفه مورد تأکید رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، جلسات متعددی در کارگروه رسانه، اطلاع‌رسانی، تبیین، آموزش و… برگزار شد، خاطرنشان کرد: قرارگاهی ذیل ستاد انتخابات و پشتیبانی انتخابات تشکیل شد که در این قرارگاه برای دسترسی مردم به شعب، ارتباطات، مخابرات و… کارگروه‌های قوی ایجاد کردیم تا بتوانیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کلات با اشاره به اینکه جمعیت کلات ۴۰ هزار نفر است و ۲۷ هزار نفر از آن واجد شرایط رأی‌ دادن هستند، عنوان کرد: شهرستان کلات که یک منطقه گردشگری است، در روز انتخابات وضعیت نارنجی با احتمال سیل و بارندگی را خواهد داشت.

وی با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های کلات عنوان کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری بار دیگر در روز جمعه رقم بخورد. در مرحله دوم انتخابات ظاهراً شرایط جوی دور اول انتخابات تکرار خواهد شد و هشدار نارنجی و پیش‌بینی بارندگی شدید ۳۰ میلی‌متر گزارش شده است؛ لذا با توجه به اینکه برخی محور‌های کلات خاکی هستند تدابیر لازم در مدیریت بحران و آمادگی لازم انجام شده است. همه دهیاری‌ها و تمامی امکانات شهرستان بسیج شده‌اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.