×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشاورزان ،دامداران، مرغداران،زنبورداران و گلخانه‌داران هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد، علی اکبر قارزی در این باره افزود : با توجه به پيش بيني بارندگي هاي سيل آسا و بيش از حد نرمال در سطح شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه، خواهشمند است نمایندگان و هیئت امنای کلیه قنوات شهرستان نسبت به ايمن سازي ميله چاه ها و مسير قنوات اقدام فرمايند.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: درصورت هر گونه خسارت به ميله چاه ها و مسير قنوات در اثر عدم ايمن سازي ، كليه خسارات وارده به عهده خود مالكين و هيئت امنا قنات خواهد بود.

وی نیر با اشاره به اینکه مقنیان از کار در روزهای یاد شده پرهیز کنند افزود: دامداران سبک نیز از مسیرهای سیلابی دوری کنند و دام خود را در جای امن قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی در ادامه افزود:با توجه به وزش باد شدید، گلخانه داران تمهیدات لازم جهت استحکام سازه‌ها را انجام دهند و پوشش گلخانه‌های خود را بازبینی کنند.
وی در پایان از دامداران خواست از چرای دام در مراتع و مسیر رودخانه به جد پرهیز کنند و زنبورداران نسبت به رعایت جانمایی ، ایمنی و پوشش کندوهای زنبور عسل اقدام نمایندو دامداران و کشاورزان از ایجاد بند های خاکی در مزارع به منظور جمع آوری آب های سطحی جلوگیری نمایند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.