×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهمترین مشکل واحدهای صنعتی خراسان رضوی فروش و بازاریابی محصولات است

جعفر فرشچی طوسی امروز، ۲۹ مرداد، در نخستین نشست تخصصی کارگروه‌های کلینیک کسب و کار استان اظهار کرد: این کلینیک با هدف خدمات‌رسانی تخصصی، آسیب‌شناسی و ارائه مشاوره تخصصی فنی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه کلینیک کسب و کار با ۹ کارگروه اصلی و با بیش از ۳۰ مشاور تمام و پاره‌وقت فعال است، افزود: ارائه خدمات با پشتوانه شبکه گسترده‌ای از متخصصان صنعتی، استادان مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاهی و مشاوره‌ای به صنایع کوچک استان به خصوص در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با محوریت حقوقی، سیاستگذاری، عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت، تامین ورودی و مواد اولیه از ماموریت‌های کلینیک کسب و کار خراسان رضوی است.

فرشچی رفع مشکلات فنی و ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی، بررسی مشکلات صنعت با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متخصصان فنی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه را به عنوان دیگر اهداف و رسالت‌های کلینیک کسب و کار در خراسان رضوی بر شمرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه مهمترین مشکل واحدهای صنعتی استان فروش و بازاریابی محصولات است، عنوان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازارهای داخلی و صادراتی را دارند اما عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده نتوانند از بازارهای موجود بهره‌برداری مناسب را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این کلینیک در راستای اجرای طرح رونق تولید دانش‌بنیان و ارائه خدمات مشاوره رایگان به صاحبان صنایع به منظور توسعه صنعتی، بهبود شرایط کسب و کار، عارضه‌یابی و نیز فعالیت دوباره واحدهای نیمه‌فعال یا راکد یا رفع معضلات واحدهای مشکل‌دار جهت اشتغال‌آفرینی پایدار فعالیت می‌کند.

فرشچی با اشاره به راکد بودن ۲۷۶ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی گفت: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه‌های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری ادامه می‌یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستایی اجرا و انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی وی ادامه داد: کلینیک صنعت استان از مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی تشکلیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.