×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاروان هزار نفری شهرداری مشهد آماده خدمت در شکوه اربعین حسینی

به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اینترنتی جهانشهر، محمدرضا قلندر شریف صبح امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اربعین خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد اظهار کرد: کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد امسال با تجهیزات و نفرات بیشتری در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می کند.

 

وی با اشاره به وظایف محول شده به شهرداری مشهد در مراسم اربعین حسینی، افزود: رسیدگی به امور خدمات شهری و خدمت به زائران بارگاه علوی در نجف اشرف مهم ترین وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین پیش رو است.

 

شهردار مشهد عنوان کرد: ۶۰۰ نفر از پاکبانان رفت و روب ۱۷ کیلومتر از معابر اطراف حرم امیرالمومنین علی(ع) را بر عهده دارند و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

 

قلندر شریف فعالیت در حوزه حمل و نقلی را دیگر وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین عنوان کرد و بیان کرد: ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به منظور ارائه خدمت به زائران ایرانی جهت دسترسی بهتر به مرز و یا انتقال از مرز به شهر نجف، کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد را همراهی می کنند.

 

شهردار مشهد از اعزام ۵۰ خودرو خدماتی به کشور عراق خبر داد و افزود: خودروهای خدماتی همانند خودرو آتش نشانی، خودرو مه پاش، خودرو حمل متوفی، خودرو جمع زباله و خودرو پرس زباله از جمله آنها هستند.

 

وی با اشاره به آسیب شناسی و بررسی فعالیت های سال گذشته این کاروان عنوان کرد: امسال در کنار نیروهای خدمات شهری تصمیم گرفته شده تا تعدادی راهنمای زائر این کاروان را در سفر به کشور عراق همراهی کنند..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.