×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پرداخت ۸۲۱ میلیارد ریال به طرح های اشتغالزا روستایی خراسان رضوی

کلثوم فاضل افزود: این میزان تسهیلات به ۱۶۹ طرح اشتغالزای روستایی و عشایری در خراسان رضوی پرداخت شده که زمینه اشتغال ایجادی برای ۴۶۷ نفر را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به افزایش تسهیلات پرداختی حوزه روستایی و عشایر خراسان رضوی گفت: این در حالی است که در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱، ۳۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۱۱۸ طرح اشتغالزای روستایی و عشایری در استان پرداخت شده بود که برای ۳۶۵ نفر شغل ایجاد کرد.

 

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان تا پایان چهار ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۴۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۹ هزار و ۹۷ طرح پرداخت شده که از این محل برای ۲۱ هزار و ۵۴ نفر شغل ایجاد شده است.

 

فاضل ادامه داد: از محل جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه مربوط به تسهیلات بانکی حمایتی در چهار ماهه نخست امسال همه دستگاه های اجرایی دارای منابع هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به ۸۳۵ طرح با اشتغالزایی برای ۹۵۷ نفر پرداخت کرده اند.

 

وی اضافه کرد: در این مدت از محل ماده قانونی مزبور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز از محل منابع در اختیار، ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶۲ نفر پرداخت کرده است./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.