×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۱۰۰ شرکت دانش بنیان، زمین مورد نیاز برای استقرار در شهرکهای صنعتی را دریافت کرده اند

 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی؛ « علی رسولیان » در مراسم افتتاح خط تولید این واحد فناورانه ، افزود : برای ایجاد این واحد تولیدی اعتبار ارزی بالغ بر ۱.۵ میلیون یورو و اعتبار ریالی بیش از  ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی عنوان کرد : این مجموعه با اشتغال مستقیم ۳۰ نفر و غیر مستقیم ۶۰ نفر قادر خواهد بود با ظرفیت  بی نظیر سالیانه   ۹ میلیون عدد انواع لامپ هالوژن خودرو در اندازه‌ها وشکل‌های متفاوت را تولید کند.

معاون وزیر صنعت و معدن، تجارت در ادامه با بازدید از تنها تولید کننده انحصاری دیودهای ال ای دی با مجموعه کالایی(SMD-DIP-COB) و همچنین تولید کننده پنل های روشنایی ، بیان نمود : این شرکت دانش بنیان  با هدف ایجاد صنعتی کارآمد و هایتک برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در نشستی با حضور مسئولان استانی و نیز طرح مشکل تامین زمین برای شرکتهای دانش بنیان را از دیگر رویکردها در حمایت از این شرکتها دانست و گفت : در این راستا تاکنون ۱۰۰ شرکت دانش بنیان زمین مورد نیاز برای استقرار در شهرکهای صنعتی را دریافت کرده اند تا فعالیت تولیدی خود را آغاز کنند.

رسولیان ، برای پیگیری اخذ مجوز توسعه ۱۰۰ هکتاری شهرک صنعتی “ماشین سازی و فناوریهای برتر” در اطراف مشهد برای استقرار شرکتهای دانش بنیان در سطح ملی قول مساعدت داد و افزود: در صورت موافقت استان خراسان رضوی، این مهم به جد در سطح ملی پیگیری و محقق می شود.

شهرک ماشین سازی و فناوری‌های برتر مشهد ۱۶۰ هکتار است که برای واگذاری به واحد‌های صنعتی تاکنون ۳۵۵ قرارداد منعقد و واحد‌ها مستقر شده اند، از این تعداد ۵۵ واحد خدماتی، ۸۰ واحد کارگاهی و ۲۲۰ واحد صنعتی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.