×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش «رویداد پلاک آسمان» در مشهد برگزارشد

به گزارش توس اکو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه این همایش  با حضور رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی و جمع کثیری از خانواده شهدا، جوانان و مدعوین برگزار شد،ضمن گرامی داشت مقام والای شهدا گفت: این رویداد یکی دیگر از نشست های مجموعه یادواره شهدای امدادگر است که از ۱۰ آذر شروع و در ۱۰ دی ماه مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد و شامل اقدامات متنوع و مختلف فرهنگی،ادبی ،هنری،رسانه ای و اجتماعی که تولید و ارائه شده است و در رویداد امروز جمع بندی آثاری که برحسب فراخوان در سطح جمعیت هلال احمر مطرح شده است و طی نشست های کارشناسانه بررسی و آثار برتر معرفی می شود.

محسن ذاکریان در باره آمار آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش گفت:بیش از ۳۰۰ اثر فاخر به دبیرخانه جشنواره متناسب باموضوعات شهدای امدادگر ارسال شده است، تحت عنوان پلاک آسمان برنامه ریزی شده است .

همچنین کتاب زندگینامه شهدای امدادگر با نام «کتاب ماه سرخ» جمع بندی و تالیف شده است رونمایی می شود. همچنین امضای تفاهم نامه با شورای انتشارات مجموعه حفظ آثار استان بسته می شود که طی ۵ماه آینده ۵ رمان هم به صورت خاص در خصوص شهدای امدادگر استان نوشته و منتشر می شود.

وی یادآور شد: رونمایی از نشان سردار صلح یکی دیگر از رویدادهایی است که در این همایش برگزار خواهد شد.

ذاکریان در خصوص اهمیت و توجه به جوانان گفت: در حال رصد پیوند جوانان به الگوهای شهدای امدادگر هستیم که خوشبختانه بخش اعظم این الگوسازی در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است و بهترین آثار در این جشنواره توسط جوانان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ۱۰ دی ماه هم زمان با حماسه آفرینی خونین مردم مشهددرچنین روزی مراسم یادواره شهدا امدادگر ساعت ۱۸ در مجموعه سالن انقلاب اسلامی مجمتمع آیه ها با حضور استاندار خراسان رضوی، ریاست جمعیت هلال احمر کشور،نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان،و همچنین تدفین پیکر شهید گمنام در مجموعه جمعیت هلال احمربرگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.