×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم تبیین حق رای مردم در انتخابات توسط اصحاب رسانه

به گزارش توس اکو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسین‌زاده چهارشنبه ۲ اسفند در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه فعالیت رسانه‌ها یک پایه مهم در انتخابات است، اظهار کرد: روزهای پیش رو که شما خبرنگاران عزیز به صورت شبانه روز برای جریان انتخابات مشغول فعالیت هستید، آنچه که انجام می‌دهید ثمره‌اش در انتها عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه قوانین خوبی در حوزه تبلیغات برای انتخابات امسال تصویب شد، افزود: بر این اساس امکان استفاده از اماکن دولتی و سالن‌ها در کنار فضای اختصاصی صدا و سیمای استان در شبکه‌ها فراهم شده است. همچنین تبلیغات شهری، سازماندهی شده که این امکان در اختیار نامزدها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تجربه رای دادن برای مردم ایران سابقه طولانی ندارد، تاکید کرد: تا قبل از مشروطه، مردم حق انتخاب در سرنوشت و نظام سیاسی خود نداشتند. باید گفت؛ نظام اسلامی به برکت امام خمینی (ره) حق انتخاب و رای را به مردم داد.

حسین‌زاده با بیان اینکه باید از این حق دفاع کرد، افزود: هر انسان آزاده‌ای که رسانه‌ای دارد باید از حق مسلم مردم ایران دفاع کند. اگر مردم گله‌ای دارند و حتی به حق هم هست راه حل آن تغییر از طریق صندوق رای است و اهالی رسانه باید به تبیین این حق بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.