×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
عدم استفاده از ظرفیت فضای رسانه‌ در فرهنگ سازی خسارتی بزرگ است

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، این تله فیلم كاري از اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي با همكاري صدا و سيماي استان است که برای اولین بار است اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی فیلمی فاخر در این سطح تولید می کند.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: بسیاری از سریال‌ها و کتاب‌ها ایجاد کننده فرهنگ در دنیا هستند. بهره نبردن از فضای رسانه‌ای با وجود داشتن اختیارات و تاثیرات، خسارتی بزرگ است.

وی افزود: باید قدردان همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های منسجم و متراکم باشیم؛ چرا که به ندرت دیده می‌شود. فنی‌وحرفه‌ای آمادگی قرار دادن بخشی از ساختمان‌ها را در اختیار واحدهای تولیدی برای آموزش‌های خاص دارد و بر روی آموزش‌های حین کار تاکید شده است.

وی بیان کرد: مطمئناً هر دانش‌آموزی در قالب این فیلم سینمایی، مهارتی بیاموزد، بسیار موفق خواهد بود؛ زیرا آموزش هر مهارت، ذهن را بازتر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دانش‌آموزان ما باید با صنعت آشنایی بیشتری پیدا کنند، مهارت آموزی کنند و برای آینده ایده‌پردازی کنند.

وی گفت: خداوند نعمت‌های فراوانی در اختیار ما قرار داده است. ما باید قدردان چنین شرایطی باشیم و از تمام لحظات آن بهره‌مند شویم.

شوشتری عنوان کرد: ما شاهد هستیم بسیاری از سریال‌ها و کتاب‌ها ایجاد کننده فرهنگ در دنیا هستند. فرزندان‌ما با تماشای یک سریال، تغییرات بسیار زیادی می‌کنند. بهره نبردن از فضای رسانه‌ای با وجود داشتن اختیارات و تاثیرات، خسارتی بزرگ است.

محسن نصرپور مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی در افتتاحیه فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال گفت: شرکت‌‌ها و کارخانه‌های بزرگ می‌توانند به کمک رسانه ملی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنر استان بیایند تا بخش‌هایی از هزینه‌های تولید آثار نمایشی را تامین کنند.

وی افزود: آثار نمایشی، مهم‌ترین آثار و ساختار در تلویزیون است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید به آثار نمایشی توجه و سرمایه گذاری شود.

مدیرکل صداوسیما ادامه داد: امید، اخلاق، آگاهی و دین چهار محوری است که باید در آثار تولیدی‌ ما وجود داشته باشد و خوشبختانه در فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال، به این محورها پرداخته شده است.

امیر رضا رجبی مدیرکل صمت خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر، تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش با موضوع هنرستان‌های جوار صنعت داشتیم و فنی‌وحرفه‌ای آمادگی قرار دادن بخشی از ساختمان‌ها در اختیار واحدهای تولیدی برای آموزش‌های خاص را دارد و تاکید بسیاری بر آموزش‌های حین کار شده است.

وی بیان کرد: ما آمادگی برگزاری تورهای دانش‌آموزی را داریم تا با صنعت بیشتر آشنا شوند، قدردان نعمت‌ها باشند و برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

این مراسم با حضور مديران كل صدا و سيما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت خراسان رضوي در دبستان دوره دوم مصلی نژاد حضرت زينب (س) ناحیه۳ مشهدمقدس برگزار شد.

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.