×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری سرخس و دوغارون

«یعقوبعلی نظری»، استاندار خراسان رضوی در یکصدوششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، به تصویب ایجاد مناطق آزاد تجاری سرخس و دوغارون اشاره کرد و افزود: ایجاد دو منطقه آزاد اقتصادی در سطح استان، ظرفیت بسیار مناسبی در اختیار فعالان اقتصادی استان قرار می‌دهد. بخش‌های اقتصادی پیش‌رو، پیش‌قدم و تاثیرگذار استان می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد این مناطق به پیشگامانی در عرصه‌های اقتصادی در سطح کشور تبدیل شوند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به عضویت ایران در گروه بریکس اشاره و اظهار کرد: با عضویت ایران در این پیمان مهم اقتصادی، ظرفیت‌های بسیاری ایجاد خواهد شد که بخش‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. در این میان امیدواریم خراسان رضوی به عنوان استانی که سهمی جدی در بخش تولید و صادرات کشور دارد، بتواند از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رویداد «سرمایه‌گذاری و تامین مالی از بازار سرمایه» در اتاق بازرگانی خراسان رضوی طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی از بازار سرمایه و عدم اتکای صرف به منابع بانکی از موضوعات جدی جریان اقتصادی استان است. در این راستا بناست با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و بخش خصوصی، مرکز تامین منابع مالی در سطح استان راه‌اندازی شود. امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده، جهشی اقتصادی در سطح استان رقم بخورد و فعالان بخش خصوصی از آن بهره‌مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.