×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روزهای پایانی ماه مبارک رمضان فرصت ویژه‌ای برای هدیه کردن لبخند بر لبان خانواده‌های چشم انتظار است

به گزارش توس اکو، غلامعلی صادقی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با عنوان پویش سفیران آزادی و به همت صنف طلا، جواهر و نقره مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از گذشته تاکنون ۲ قشر علما و متمکنان پیشگام انجام کارهای خیر و خداپسندانه در حوزه‌های مختلف از جمله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بودند و نمونه‌های بارز آن در موارد مختلفی دیدیم و یک نمونه آن صرف هزینه مجالس ترحیم و یادبود عزیزان از دست رفته‌شان بود و فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد یکی از پیشگامان این راه پر خیر و برکت بودند.
وی تصریح کرد: دهه سوم ماه مبارک رمضان و به‌خصوص روزهای پایانی این ماه مبارک که به عید سعید فطر ختم می‌شود فرصت ویژه‌ای برای هدیه کردن لبخند بر لبان خانواده‌های چشم انتظار است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه ما باید فرصتی فراهم آوریم تا شرایط حضور زائران امام رضا(ع) در مشهد سهل و آسان گردد، خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته به این موضوع اشاره کردیم که متاسفانه اقدام مناسبی صورت نپذیرفت و معتقدیم که فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد هم می‌توانند در این مسیر پیشگام و پیش‌قدم باشند، ما عقیده داریم که روز قیامتی هست و باید به‌گونه‌ای در زمان حیاتمان عمل نماییم که در آن روز جزو نادمان و پشیمانان نباشیم.
صادقی بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه تسفیه حساب است و آن دعاها و خواسته‌هایی که در این ماه مبارک از خدا داریم در ماه‌های دیگر کمتر است و برکت این ماه مبارک در پاک شدن و آغاز یک زندگی دوباره است.
*۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد به همت فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد آزاد شده‌اند
در این مراسم یوسف تقی‌زادگان، رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد، گفت: در سال گذشته بنا داشتیم که در ۲۹ فروردین ماه ۶ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد نماییم که به همت فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد این عدد به ۶۵ نفر رسید که ۶ نفر از آنها همکاران خودمان در همین صنف بودند و از آن روز تا امروز که یک سال از آن زمان می‌گذرد ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند.
وی افزود: در اجرای پویش خانواده مرحوم سیدی از پیشکسوتان فقید صنف طلا، جواهر و نقره مشهد کمک شایانی کردند و قطعاً این اقدام ارزنده هم موجب شادی روح آن مرحوم شده و هم اینکه خوشحالی بسیاری از خانواده‌های چشم‌انتظار را به همراه داشته است.
رئیس طلا، جواهر و نقره مشهد با ذکر این نکته که همکاران این صنف اقدامات موثر زیادی در طول یک سال اخیر داشته‌اند، تاکید کرد: در این مدت ۲ نفر از همکارانمان که پدر و مادر گرامی خودشان را از دست داده بودند هزینه مراسم‌هایشان را به کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دادند و یکی دیگر از آنها نیز ۲۹ پابند الکترونیکی تهیه کرد و زندانیان آزاد شده در طلافروشی‌ها مشغول به کار شدند.
*جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در روز عید سعید فطر در هتل سی نور برگزار می‌شود
همچنین احمد ارفع‌رحیمیان، نایب رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد هم در این مراسم، گفت: طبق اطلاعات کسب شده نزدیک به ۶۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان داریم که ۲۰ نفر از آنان خانم هستند و می‌خواهیم که این مادران را که ستون خانه هستند به خانه‌ و جمع خانواده‌شان بازگردانیم.
وی افزود: ما در نظر داریم که جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را در روز عید سعید فطر در هتل سی نور برگزار نماییم و امیدواریم در این مراسم شاهد حضور جمع زیادی از این گروه زندانیان در جمع گرم خانواده‌هاشان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.