×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
رشد ۲۲ درصدی تردد ناوگان‌های صادراتی خراسان رضوی

جعفر شهامت در خصوص میزان ترانزیت در خراسان رضوی طی سال جاری اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۸ هزار و ۶۵۵ تردد ناوگان‌ حامل محموله‌های صادراتی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان ثبت گردیده که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت تعداد ۲۹۶۱ تردد ناوگان وارداتی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان ثبت شد که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد ۲۴ هزار و ۸۱۷ تردد از مجموع ۴ پایانه مرزی استان با رویه ترانزیت ورودی و تعداد ۸۰ هزار و ۶۷۸ تردد با رویه ترانزیت خروجی ثبت شده که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶ و ۴۲ درصد رشد داشته است.

شهامت با بیان اینکه تردد ترانزیتی ورودی و خروجی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است، افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۵۸ هزار و ۲۷۷ تردد در مجموع ورودی و خروجی از ۴ پایانه مرزی استان ثبت شده است.

وی تردد ناوگان ترانزیت ورودی و خروجی از مرزهای مشترک با ترکمنستان طی این مدت را ۸۴ هزار و ۷۸۰ دستگاه از مجموع ۳ پایانه مرزی استان دانست و خاطرنشان کرد: این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

شهامت عنوان کرد: میانگین تعداد تردد روزانه مرزهای مجاور با کشور ترکمنستان لطف آباد، باجگیران و سرخس طی این مدت ۶۳۰ دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میانگین تعداد تردد روزانه مرز دوغارون در ۸ ماه نخست سال جاری ۴۸۴ دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است./ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.