×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی با آغاز عملیات ۵۹ پروژه عمرانی در گذشته

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛جعفر فرشچی طوسی در نشست کارگروه مهار تورم و رشد تولید شهرکها و نواحی صنعتی استان افزود : رشد تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری خواهند رسید.
وی تکمیل و توسعه متوازن زیرساختهای عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی و تقویت ابزارهای حمایتی از صنایع کوچک را وظیفه اصلی شرکت شهرکهای صنعتی ذکر و بیان کرد: با تمهید این موارد امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می شود.
فرشچی با اشاره به آغاز ۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۳۸ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت : از ابتدای امسال ۵۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۵۷ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۱ در از محل ” اعتبارات داخلی ” از محل فروش اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی آغاز شده است.
وی ، ادامه داد : بر این اساس تعداد ۲ پروژه با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریال از ” محل اعتبارات ملی ” و تعداد ۲ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل ” اعتبارات استانی” تا پایان گذشته شروع به کار نموده است .
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد : استان ظرفیت‌های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم گردیده و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار استفاده می‌شود.
خراسان رضوی با ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب ، ۴۱ شهرک فعال و نیز تامین آب ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی ، تامین برق ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی، تامین گاز ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی و ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارای مخابرات ، زمینه تولید و اشتغال صنایع استان را فراهم کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.