×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۳۰۳۸ بسته معیشتی در پانزدهمین مرحله طرح قرار دوازدهم استان

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی در مراسم پانزدهمین مرحله قرار دوازدهم که بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد(ع) مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری بیان کرد: فلسفه طرح قرار دوازدهم این است که ما همیشه در طول روز و هفته و ماه محبت عملی خود را نسبت به آقا امام زمان(عج) داشته باشیم و اولا به یاد حضرت باشیم و ثانیا با فکر، اعضا و جوارح و یا مال، قدمی برای حضرت برداریم.

وی افزود: در طرح قرار دوازدهم هر کس با هر توان می تواند قدمی برای امام زمان بردارد و از طریق مال، علم و … خدمت دهد و از مصادیق قرار دوازدهم تهیه و توزیع بسته های معیشتی است که هر ماه تهیه و روز دوازدهم توزیع می شود.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه این ۳۰۳۸ بسته معیشتی در شهرستان های بردسکن، تربت حیدریه، درگز، قوچان، طرقبه، گناباد، ناحیه ۱،۲ و ۳ مشهد و نیشابور تهیه شده است، گفت: ارزش ریالی این بسته ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال می باشد.

معاون فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: ۳۱۳ بسته معیشتی در مشهد نیز با برنامه ریزی و میزبانی هیات امنای آستان غیاث الدین محمد و با مشارکت خدمات مرکز حوزه علمیه خراسان تهیه و توزیع خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.