×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
در فروشگاه‌های “شهر ما” به دنبال حمایت از معیشت مردم هستیم

محمدرضا قلندر شریف با حضور در مراسم بازگشایی مجدد فروشگاه “شهرما” شعبه فلسطین در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام مبارک ولادت امام موسی کاظم (ع) شهرداری تلاش کرد شیرینی‌ای به مردم مشهد در راستای بهبود معیشت آن‌ها تقدیم کند و از این رو، تصمیم گرفت با وجود دریافت اجاره سالانه ۲۰میلیارد تومانی، از این موضوع بگذرد و روند اجرایی فروشگاه‌های شهرما از حوزه اقتصادی به حمایتی تغییر یابد تا از اقتصاد خانواده‌ها حمایت کنیم.

قلندر شریف اظهار کرد: ۲۰فروشگاه از میان ۲۷فروشگاه “شهر ما” همزمان با افتتاح شعبه فلسطین، در دیگر نقاط شهر نیز راه اندازی شده است که در آن‌ها ۶کالای اصلی با ۵درصد تخفیف و دیگر اقلام تا ۱۵ و ۲۰درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که بر فروش اقلام، نظارت مستمر توسط کارشناسان صورت خواهد گرفت و این روند ادامه خواهد داشت افزود: هر یک از شهروندان اگر مغایرتی در قیمت‌ها دیدند می‌توانند با مراجعه به ناظران و تماس با سامانه۱۳۷ تخلفات در خصوص قیمت محصولات را اطلاع دهند و در صورت تایید، تمام مبلغ خریداری شده، به خریدار باز خواهدگشت.

قلندر شریف همچنین تشریح کرد: همزمان با این طرح، بازار تره بار فروشگاه شهرداری در خیابان صیاد شیرازی نیز به صورت پایلوت افتتاح شده است و در آینده نیز فروشگاه شیلات شهرما در چهارراه مخابرات با همین روند و پایین‌ترین قیمت، محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.