×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خودکفایی ۸ هزار خانوار با ایجاد اشتغال

 

به گزارش توس اکو، رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان برنامه اصلی و راهبردی نظام است که در این خصوص خدمات خوبی ارائه شده است. از برنامه‌های مهمی که در دولت سیزدهم انجام شده می‌توان خدمات حوزه توانمندسازی اقتصادی و اشتغال خانواده‌ها اشاره کرد. در این حوزه طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نزدیک به سه برابر افزایش منابع داشتیم و تعداد زیادی از خانواده‌ها از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این طرح هشت هزار خانواده که تسهیلات اشتغال دریافت کرده بودند به خودکفایی رسیدند. در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان، سال گذشته دو هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۲ بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تسهیلات به این حوزه اختصاص داده شده است.

سلم‌آبادی بیان کرد: در حوزه مسکن نیازمندان بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشتیم. در سال ۱۴۰۱ بیش از چهار هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که بیش از دو هزار واحد آن تحویل داده شده است. در تسهیلات تخصیص داده شده به ودیعه مسکن هزار ‌و ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

در تامین جهیزیه نیز بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشتیم که نشان از نگاه ویژه کمیته امداد به جوانی جمعیت و مسئله خانواده است. تسهیلات ارائه شده به بیماران صعب العلاج نیز ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.