×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حذف بند ۴ حسابرسی شرکت مبنایی برای افزایش سرمایه در آینده خواهد بود

 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط‌عمومی گروه شرکت‌های پدیده، مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز «سهامی عام» که در مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده شاندیز برگزار شد، گفت: سود زیانی که در انتهای سال به دلیل افزایش برآورد مالی گزارش شده است، درواقع به دلیل تورم ایجاد شده هزینه اجرا و تکمیل پروژه افزایش داشته است.مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز

محسن کوهی در ادامه افزود: یکی از مشکلات اصلی و همیشگی ما که در بند چهار حسابرسی داشتیم، این بوده که از سال ۹۳ تا سال ۱۴۰۰ در گزارشات مالی ابنیه هیچگونه شفافیتی وجود نداشته است و همچنین ما توانستیم زیان‌دهی خود را نسبت به انتهای سال ۹۹ حدود ۸۰ درصد کاهش دهیم.

وی گفت: تیمی ۶۰ نفره متشکل از اعضای مالی و فنی، تمام جزئیات پروژه را برآورد کردند تا این آمار به‌دست آید، تمامی اقلامی که وارد پروژه شده مشخص شد، همچنین با تایید بازرس خوشبختانه بند ۴ حسابرسی یک بار برای همیشه از گزارش حسابرسی شرکت ابنیه حذف شده و مبنایی برای افزایش سرمایه در آینده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، گفت: یکی از وظایف اصلی ما، پیگیری دعاوی شرکت بوده است. تعدادی شاکی حقیقی و حقوقی وجود داشته‌اند و شاکیان دیگر پیمانکاران و مشاورانی بوده‌اند که در مرحله دوم فعال‌سازی شرکت، از طریق بخش حقوقی شرکت، به امور آن‌ها رسیدگی شده است.

وی در مورد اعتبار مورد نیاز جهت راه‌اندازی پروژه شاندیز، عنوان کرد: اقداماتی توسط کارشناسان مربوطه در این زمینه صورت گرفته است تا در صورت موافقت هیات‌مدیره، قرارداد سرمایه‌گذاری با فرمول برد برد با سرمایه‌گذاران انعقاد شود.

شایان ذکر است، از جمله مهمترین بندهای دستور این جلسه می‌توان به ارائه گزارش اقدامات شرکت منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ توسط مدیر عامل و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.