×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توزیع افزون بر ۱۶ هزارتن کالای اساسی در استان خراسان رضوی

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی، وحیدرضا فریدونی در پایان سه ماهه سوم سال جاری به تشریح اقدامات این اداره کل در حوزه تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم پرداخت و با اشاره به میزان شکر توزیعی در سطح استان گفت : طی ۹ ماه گذشته افزون بر ۹ هزار و ۴۱۱ تن شکر توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان شکر توزیع شده افزون بر ۸ هزار و ۷۰۶ تن در راستای تامین نیاز و تنظیم بازار و نیز برای مصرف شهروندان عزیز زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) و بیش از ۷۰۵ تن نیز بابت نذورات ماه محرم و صفر توزیع شده است.

فریدونی اضافه کرد : شکر توزیع شده در سطح استان با قیمت مصوب در اختیار عاملین توزیع و فروش قرار گرفته است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین به توزیع افزون بر ۶ هزار و ۶۹۰ تن برنج در استان از ابتدای سال اشاره کرد و گفت: این میزان برنج توزیع شده شامل ۶ هزار و ۸۸ تن برنج هندی و ۵۸۲ تن برنج پاکستانی می باشد که در اختیار عاملین توزیع در سطح استان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد : از این بین افزون بر ۳ هزار و ۴۶۲ تن برای مصرف خانواده ها و تامین نیاز بازار استان ، بیش از هزار و ۶۶۴ تن در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و نزدیک به ۹۹۰ تن در
ماه های محرم و صفر جهت مصارف هیات های مذهبی توزیع شده است.

فریدونی افزود: این اداره کل در سال جاری برای اولین بار و در راستای تنظیم بازار اقدام به تامین و توزیع ۴۳ تن لوبیای قرمز نموده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.