×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تفاهم نامه ی قرارداد عملیات عمرانی کیش امضا شد

به گزارش توس اکو، مدیر عامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده در گفت و گو با روابط عمومی گروه شرکت های پدیده با بیان اینکه پروژه پدیده کیش به جهت ظرفیت ویژه اقتصادی در جزیره کیش، در حال حاضر یکی از مهم ترین شرکت های پدیده محسوب می گردد، گفت: به جهت اهمیت فوق العاده این پروژه و ثاثیر بسزایی که می تواند بر سایر ابعاد گروه شرکت های پدیده بگذارد، تفاهم نامه ی قرارداد سرمایه گذاری این پروژه پس از پیگیری های فراوان از سوی مدیران ارشد و با پشتیبانی و حمایت دستگاه های قضایی و اجرایی کشور به امضا رسید و در قالب افشای اطلاعات گروه (ب) بر روی سایت کدال قرار گرفت.

مهندس سعید ورودی طرقبه با اعلام اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با ۹۲۴ هزار متر مربع زیربنا در کاربری های مختلف اعم از تجاری، فرهنگی، اقامتی، تفریحی، ورزشی، مسکونی و هتل تعریف شده است، عنوان کرد: موضوع تفاهم نامه عبارت است از همکاری طرفین و اجرای مقدمات لازم جهت دستیابی به توافقات همه جانبه حقوقی، فنی و اقتصادی به منظور انعقاد قرارداد نهایی.

طرفین تفاهم نامه نیز شرکت بین المللی پدیده شاندیز کیش و شرکت بین المللی افسانه سازان آینده کیش می باشد که شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری نیز به عنوان سرمایه گذار در این پروژه شرکت می کند.

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده، تامین زمین، مجوزات و تجهیز کارگاه فعلی در وضعیت موجود را از آورده طرف اول قرارداد نهایی دانست و تاکید کرد: تکمیل طراحی، احداث بنا و تبلیغات و فروش و بازاریابی و بهره برداری از فضاهای احداث شده آورده طرف دوم قرارداد است.

” آورده سرمایه گذار در قرارداد نهایی نیز املاک مازاد و سهام شرکت ابنیه است” که بر اساس توافق انجام شده طی بازه زمانی و به نسبت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه در اختیار شریک قرار خواهد گرفت.

بر اساس این خبر، مدت تفاهم نامه از زمان امضا و مبادله سه ماه می باشد که پس از تعیین تکلیف مجوزات قانونی با سازمان منطقه آزاد کیش منجر به انعقاد قرارداد نهایی خواهد شد .

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.