×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تعامل و همدلی شهرداری با ارتش برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم

به گزارش توس اکو و به نقل از پایگاه اینترنتی جهانشهر، “محمدرضا قلندر شریف” در دیدار و گفت‌وگو با امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش که در دفتر شهردار انجام شد، افزود: ارتش بانام لشکر ۷۷ پیروز خراسان درمشهد، استان و کشور زبانزد است و داشتن چنین ارتشی افتخار دارد.

وی بابیان اینکه دستاورد ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای مردم امنیت است، اظهار کرد: همت و تلاش نیروهای خدوم ارتش به‌ویژه نیروهای غیور قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در تأمین امنیت قابل‌تقدیر است.

شهردار مشهد بابیان اینکه امیدواریم شراکتی که در بحث انتقال پادگان ارتش به نفع مردم تمام شود، اضافه کرد: ما دراین شراکت به دنبال سود و منفعتی برای شهرداری نیستیم بلکه هدف تسهیل دسترسی، حل مشکلات ترافیکی شهر و آماده‌سازی فضای سبزی قابل‌توجه برای استفاده زائران و مجاوران است.

قلندر شریف ادامه داد: بحث انتقال پادگان ارتش که در سال ۸۰ کلید خورد و هشت شهردار نیز در آن دخیل بودند دراین دوره با همکاری مدیریت شهری، ارتش و آستان قدس رضوی بعد از دو دهه به سرانجام رسید.

وی گفت: البته موضوعاتی باقی‌مانده که معتقدیم با همکاری و تعامل حل می‌شود، زیرا بحث نخواستن نیست بلکه نیازمند طی کردن روندهای اجرایی است که در حال انجام است.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه پادگان ارتش حدود ۱۰۰سال قبل ایجاد شد و توسعه شهر باعث شد تا پادگان داخل شهر قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در این میان قانون به انتقال پادگان‌ها از داخل شهرها رأی داد و این امر با همکاری ارتش و آستان قدس رضوی در مشهد عملیاتی شد.

قلندر شریف اضافه کرد: در انتقال پادگان ارتش شهرداری به دنبال نفع و سود نیست بلکه هدف بازگشایی معابر و مهیاکردن فضای سبزی وسیع و خاطره‌انگیز برای بهره‌برداری زائران و مجاوران در محدوده مرکزی شهر است.

وی بابیان اینکه بازگشایی معابر پادگان انجام و تأثیر مثبتی بر ترافیک سنگین این محدوده داشته است، تصریح کرد: اما بااین‌حال هنوز مباحث ترافیکی میدان جهاد کامل نیست و بر همین اساس پروژه تکمیل میدان انقلاب و اتصال آن به بولوار نماز در دستور کار قرار دارد.

شهردار مشهد اضافه کرد: درمجموع هدف ما این است تا بولوار نماز را به نحو درستی زیر بار ترافیکی قرار دهیم تا ترافیک سنگین مسیرهای دیگر کاهش پیدا کند.

قلندر شریف گفت: اجرای این پروژه‌ها برای شهرداری هزینه‌های سنگینی دارد که باید برای تسهیل دسترسی‌ها و رفاه حال زائران و مجاوران اجرایی شود.

وی به ابلاغ طرح‌های تفصیلی شهر مشهد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح‌های تفصیلی جدید ابلاغ‌شده پاسخگویی به ارتش نیز در خصوص اراضی پادگان انجام خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

شهردار مشهد اضافه کرد: باید به این نکته تأکید کنم که دیدگاه ما در خصوص پادگان دیدگاهی مثبت است و با توجه به اینکه طرح‌های تفصیلی جدید ابلاغ‌شده است پاسخگویی کمی زمان برشد که به دنبال این هستیم با رفع مشکلات به اینکار سرعت ببخشیم.

قلندر شریف ادامه داد: درمجموع پای‌کار پادگان هستیم تا کار برای مردم انجام شود و در این مسیر از ارتش درخواست داریم تا با مساعدت و تعامل شهرداری را یاری و همراهی کند.

همچنین دراین دیدار امیر “سرتیپ رضا آذریان” فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش نیز با تبریک به محمدرضا قلندر شریف گفت: خوشحالیم که فردی متخصص و متعهد به‌عنوان شهردار مشهد انتخاب‌شده است.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم که مدیریت اثربخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گران‌قدر جنابعالی موجب پیشرفت و ارتقاء مشهدالرضا(ع) خواهد شد و دراین مسیر آماده تعامل و همدلی با شهرداری مشهد هستیم.

گفتنی است که از سوی فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش(نزاجا) لوح تقدیری به محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد اهداء شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.