×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تشرف ۵۹۴ هزار زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی

 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ۱۲۳ بقعه متبرکه خراسان رضوی تا ۱۵ فروردین در حال برگزاری است که از ۲۵ اسفند ماه تا پایان ۵ فروردین ماه ۵۹۳ هزار و ۶۵۹ زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند که از این تعداد ۴۸ هزار نفر زائر خارجی بودند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین اجرا می شود، گفت: تاکنون ۱۶۵ هزار و ۳۴ زائر در واحدهای اقامتی بقاع متبرکه و حسینیه های استان اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برنامه های فرهنگی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی تعداد بازدیدکنندگان از خیمه معرفت را ۱۱۳ هزار و ۶۶۶ نفر عنوان کرد و گفت: در خیمه معرفت، غرفه های متنوعی شامل مشاوره وقف، مشاوره خانوادگی و اعتقادی و غرفه کودک وجود دارد که خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

احمدزاده تصریح کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۷۶ مشاوره وقف، خانواده و اعتقادی، ۱۱۲۸ نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ۵۵۶۶ زائر از خدمات ایستگاه سلامت بهره مند شدند، گفت: با برپایی ایستگاه صلواتی در طرح آرامش بهاری ۲۱۵ هزار و ۴۱۹ زائر با نوشیدنی و میان وعده های مختلف پذیرایی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.