×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تئاتر «un12» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود

حبیب قاآنی مدیر رسانه ای این تئاتر با اعلام این خبر افزود:تئاتر «un12» نوشته امیر رستگار مطلق و منصور جهانبخش به کارگردانی امیر رستگار مطلق،اثر برگزیده سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی است که از ۳۰فروردین ماه در سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی به روی صحنه می رود.

وی افزود: تئاتر «un12» داستان بخشی از بلاهایی است که رژیم بعث بر سر کردها وارد ساخت که آن را در قالب درامی اجتماعی_تاریخی روایت می کند. و در آن بازیگرانی همچون : عباس رستگار، سمانه پرتوی، مریم رستگار، محبوبه راد، علی عشقی، امیر حسین ملک، مسعود حیدری  به ایفای نقش می پردازند.

وی تصریح کرد:از دیگر عوامل نمایش می توان به (تهیه کننده: مسعود حیدری),(دستیار کارگردان: دانیال حمامی),(مشاور کارگردان: حمیدرضا آزادفر)(منشی و طراح صحنه:سارا شهابی)(مدیر صحنه: محمد رفاعی)(طراح گریم:مریم رستگار)(دستیاران گربم: صدف مشجری. رستا قندهاری.پریسا ناظمی.سحر نجف زاده)(طراح لباس: پریسا ناظمی)

(جلوه های تصویر:حیدرصفرپور، سارینا حسن زاده)(مدیر رسانه: حبیب قاآنی) (عکاس:یاسمن صمدی) اشاره کرد

قاآنی افزود: تئاتر «un12» از روز  پنجشنبه سی فروردین در ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

گفتنی است سالن حوزه هنری در بلوار هاشمیه،هاشمبه۲۰ مشهد واقع شده است.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.