×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۱۳ هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی توزیع شده است

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی؛ وحیدرضا فریدونی گفت : در استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تا کنون افزون بر ۶ هزار و ۷۷۷ تن شکر سفید و بیش از ۶ هزار و ۲۶۶ تن برنج در سطح استان و در قالب سهمیه های تنظیم بازار، نذورات محرم و صفر و طرح ضیافت ماه رمضان توزیع گردیده است.

وی اضافه کرد: از این مقدار شکر سفید توزیع شده سال جاری بیش از ۷۰۵ تن طی ماه های محرم و صفر در بین هیات های مذهبی و موسسات خیریه توزیع شده است.

فریدونی افزود: ۶ هزار و ۷۲ تن نیز شکر جهت تنظیم بازار و مصارف خانوار با قیمت مصوب ابلاغی از ابتدای سال روانه بازار گردیده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی اضافه کرد : با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی طی سالیان اخیر حجم قابل توجهی از شکر خام وارد استان شده بود که با استفاده از توان تصفیه ۴ کارخانه قند و شکر سطح استان این شکر به مرور تصفیه و وارد شبکه توزیع شده است.

وی افزود : بر این اساس و علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانجات قند و شکر استان از پایداری اشتغال ۳۰۰۰ نفر حمایت شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین به میزان توزیع برنج در استان اشاره کرد و گفت : طی سال جاری بیش از ۶ هزار و ۲۶۶ تن انواع برنج در سطح استان خراسان رضوی توزیع شده است.

وی افزود : ۳ هزار و ۳۸ تن برنج برای مصرف خانوار و در جهت اجرای سیاست های تنظیم بازار ، افزون بر ۹۸۵ تن در راستای تامین اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر بخشی از عملکرد توزیع برنج در استان بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر از ذخیره اطمینان بخش در تامین شکر و برنج در سطح استان برخورداریم اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری افزون بر ۵ هزار و ۸۵۱ تن برنج هندی و ۳۹۵ تن برنج پاکستانی با نرخ مصوب طی برنامه حمل منظم تحویل مباشرین توزیع گردیده است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.