×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی ۶۳ موکب با حضور ۲۲۰ خادم و مبلغ برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام جمال ایزدی ضمن تسلیت ایام، بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه مأموریت هایی در حوزه های مختلف دارد و در موضوع دهه پایانی ماه صفر، طرحی به نام قدم های آسمانی تا امام ‌مهربانی مختص این ایام در سازمان پیش بینی کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به طرح های مختلف این سازمان که در مناسبت های مختلف در طول سال اجرا می شود، افزود: این طرح در جهت خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) پیش بینی شده است.

وی گفت: به همین منظور مجموعه نهاد وقف چون موقوفات، بقاع متبرکه و بقاع متبرکه میقات الرضا، ۶۳ موکب برای خدمت رسانی به زائرین برپا کرده اند و خدماتی در این موکب ها انجام می شود.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به خدمات رفاهی شامل اسکان، پذیرایی و … خدمات فرهنگی از جمله حضور حدود ۱۲۰ مبلغ در ایستگاهها، برگزاری نماز جماعت، غرفه هایی برای خدمات فرهنگی و تهیه بسته های فرهنگی، تصریح کرد: در این ایستگاهها خدمات بهداشتی درمانی انجام می شود و در ۸ ایستگاه ۸ پزشک خدمات درمانی انجام خواهند داد.

وی افزود: اسکان هم در موکب های منتهی به مشهد و هم در اماکن موقوفه داخل مشهد از جمله حسینیه ها و در صورت نیاز مهدیه امام خامنه ای(مدظله العالی) اداره اوقاف در این دهه انجام خواهد شد؛ همچنین برای اسکان زائرینی که در مسیر هستند از تمام ظرفیت میقات الرضا استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: یک دستگاه نانوایی سیار در خیابان شیرازی مستقر و نان رایگان توزیع خواهد کرد و تمام خدمات مورد نیاز زائر توسط ۱۰۰ خادم و ۱۲۰ مبلغ ما انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.