×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهمنامه راه اندازی تالار منطقه‌ای تامین مالی بین استانداری خراسان رضوی و سازمان بورس

به گزارش توس اکو و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، صبح امروز در اتاق بازرگانی مشهد تفاهم نامه‌ای بین یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد که در آن بر بحث همکاری‌های مشترک استان و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تاکید شد.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است تالار منطقه‌ای بورس در استان و همین‌طور مرکز تأمین مالی در خراسان رضوی ایجاد شود. همچنین همکاری مشترک برای کارگاه‌های آموزشی بخش دیگری از این تفاهم‌نامه‌ها بود.

 

علاوه بر این قرار است در فرآیند پذیرش شرکت‌های استان با پیشنهاد استاندار خراسان در بازار سرمایه تسریع شود.

 

همچنین در تفاهمنامه ای که بین مهندس توکلی زاده رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد، بر برگزاری دوره های آموزشی موزشی، همکاری های مشترک با اتاقهای بازرگانی استان و کشور، معرفی شرکت‌های توانمند بخش خصوصی استان توسط اتاق بازرگانی به فرایند پذیرش در بورس تاکید شد.

 

موضوعات تفاهم‌نامه میان سازمان بورس و اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز شامل همکاری مشترک برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. علاوه بر این قرار است پارلمان بخش خصوصی در استان، شرکت‌های توانمند برای ورود به بازار سرمایه را به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کند و فرآیند پذیرش این شرکت‌ها تسهیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.