×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استفاده از راهنمای دیجیتال هوشمند گردشگری خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری در این باره اظهار کرد: راهنمای دیجیتال هوشمند به معرفی اماکن و ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی می‌پردازد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این راهنما در قالب یک فایل تعاملی با مزایای مختلف توسط بخش خصوصی طراحی و اجرا شده و در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مقامات کشوری و استانی رونمایی شده است.
بیدخوری تصریح کرد: این راهنما بخش عمده‌ای از اطلاعات مورد نیاز مخاطب را بدون نیاز به وب در اختیار وی قرار داده و امکان ارسال توسط انواع ابزارهای فضای مجازی مانند پیامک، پیام رسان‌های مختلف را داراست.
او گفت: بارکد «کیوآر» منحصر به فرد آن می‌تواند به صورت مستقیم امکان دانلود آن را برای مخاطب فراهم کند.همچنین از مزایای دیگر این راهنما امکان ویرایش و بروزرسانی است.
بیدخوری اظهار کرد: جایگزینی این نوع از ابزارهای اطلاع‌رسانی که مبتنی بر علم روز و تکنولوژی مدرن اطلاع رسانی است علاوه بر امکان انتشار نامحدود داخلی و بین المللی محتوا، صرفه جویی در منابع و سرمایه‌های ملی، امکانات دسترسی مخاطبان به ابزارهای مختلف ارتباطی را نیز در پی خواهدداشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.