×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص ۱۰ درصد از صنایع نساجی کشور در خراسان رضوی

به گزارش توس اکو و به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و منسوجات خانگی مشهد ” امیر رضا رجبی ” افزود: ۲۴۰ واحد تولیدی صنعتی و بیش از چهار هزار واحد صنفی تولیدی فعال در حوزه صنایع نساجی و پوشاک در شهرمان فعالیت دارد که توانسته است اشتغال بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد .
وی ادامه داد: شاهد چهارمین نمایشگاه نساجی پوشاک و صنایع وابسته‌اش هستیم که در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است که خوشبختانه با استقبال خوب تولید کنندگان تجهیزات، ماشین آلات و همچنین تولید کنندگان صنایع نساجی مواجه شده است .
رجبی یادآور شد : امسال نسبت به سال قبل از افزایش سطح زیربنا معادل ۲۵ درصدی برخوردار بودیم و همچین تعداد شرکت‌هایی که حضور داشتند افزایش یافته است. در این نمایشگاه به روزترین ماشین آلات حوزه نساجی و پوشاک نیز در معرض دید قرار گرفت.
مدیر کل صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع نساجی استان و همچنین سایر استان های کشور حضور دارند که این نشان دهنده ارتباط بین تولید کنندگان برای تکمیل زنجیره های تولید در حوزه نساجی است که شاهد آن هستیم .

امیر رضا رجبی خاطر نشان ساخت: لازم به یادآوریست که خوشبختانه ارزش افزوده‌ای که در صنعت پوشاک وحوددارد برای تکمیل زنجیره‌ هایمان و همچنین صادرات کالا مهم است وخوشبختانه برندهای خوبی در استان خراسان رضوی ایجاد شده اند و در واقع این اعتماد به نفس شکل گرفته است ودر حال حاضر با برندهای خودشان محصولاتشان
را با کیفیت بسیار عالی عرضه می‌کنند که امیدواریم مورد استقبال همه هموطنان مان قرار بگیرد.ل صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی درحاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و منسوجات خانگی مشهد بیان کرد:

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.