×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
آغاز همایش آموزشی آشنایی هنرمندان صنایع دستی با اصول و قوانین صادراتی

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی رضا ابراهیم‌نیا با اعلام این خبر افزود: این دوره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از شاغلان صنایع دستی و ارزیابان گمرک با هدف آشنایی با اصول و قوانین موجود برگزار شد.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد:  این نشست تخصصی طی روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه جاری برگزار شده و با توجه به اهمیت موضوع  و نیاز هنرمندان برگزاری این دوره‌ها تداوم خواهد یافت‌.
ابراهیم نیا تصریح کرد: در این دوره که با همکاری و حضور موثر کارشناسان و  مدیران گمرک استان برگزار شد، به سوالات هنرمندان پاسخ داده شد، هم‌چنین مشکلات گمرکی هنرمندان صنایع دستی بررسی و رسیدگی شد.
او گفت: با توجه به ویژگی‌های صنایع‌‌دستی از جمله این‌که مواد اولیه آن بومی است و با کمترین هزینه بیشترین اشتغال و ارزآوری را دارد توسعه صادرات آن در دستور کار قرار گرفته است.
او گفت: ضمن  قدردانی از اداره کل گمرکات خراسان رضوی  این اداره کل تعامل و همکاری بسیار خوبی دارد و امیدواریم با آگاهی بیشتر هنرمندان و صنعتگران و صادر کنندگان رشد بیشتر صادرات از استان را شاهد باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.