×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای خراسان رضوی

به گزارش توس اکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی­ در این باره گفت: از امروز ۵۰ مناظره از نامزدهای همه حوزه های انتخابیه که در ۱۵ روز گذشته در صدا و سیمای خراسان رضوی ضبط شده بود ، در کانال های انتخاباتی همان حوزه به صورت روزانه پخش خواهد شد.

محسن نصر پور افزود: همچنین فیلم تبلیغاتی ۱۴۵ نفر از نامزدهای خراسان رضوی که به تایید رسیده است، در کانال های انتخاباتی منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات ، تنوع تبلیغاتی خوبی در برنامه های صدا و سیما، در پیام رسان‌ها و نیز در نحوه استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دیده می شود که این تنوع، فضای بسیار وسیعی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس فراهم می کند.

نصرپور همچنین به استفاده نامزد‌ها از ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی و ۱۲ کانال تبلیغات تلویزیونی صداوسیمای خراسان رضوی هم اشاره کرد و افزود: این موارد هزینه تبلیغات نامزد‌های انتخابات را کاهش خواهد داد.

مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی­ افزود: ما علاوه بر ایجاد عدالت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات، زمینه ای فراهم کرده ایم تا مردم با شناخت و آگاهی بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ۸ صبح روز دهم اسفندماه، ادامه خواهد داشت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.