×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان در مشهد

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه  عصر امروز پنجشنبه سوم بهمن ماه افتتاح شد و تا ۶ اسفند ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اهداف هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان افزود: معرفی تولیدات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی و خارجی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فنآوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت کنندگان، شناخت نیازهای مشتری ، ارزیابی نحوه افزایش بهره وری صنعت دام و طیور و بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بوده است.

صفری ادامه داد: همچنین فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در جهت افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی به منظور افزایش صادرات تولیدات داخلی در این بخش از دیگر اهداف این نمایشگاه است .

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نیز بیان داشت: زمینه های مشارکت کنندگان شامل خوراکی (تولید کننده خوراک دام و طیور ، پودر ماهی ، تولید انواع کنسانتره ، تولید کننده صدف معدنی ، تولید پودر ماهی ،

افزودنی های خوراک دام ، تولید پودر چربی ویژه خوراک دام و طیور ، فرآوری دانه های روغنی ، تولید خوراک آماده طیور)دان پلت( ، تولید و توزیع افزودنی ها و ریزمغذی ها ، تولید پودرهای میکرونیزه معدنی و کربنات کلسیم  ، تولید ذرت ، سویا ، گندم و جو است .

صفری ادامه داد: همچنین در حوزه تجهیزات شامل تجهیزات نگهداری دام و طیور ، تجهیزات جوجه کشی و مرغداری ، تجهیزات و ماشین آلات صنایع کشتارگاهی ، تجهیزات و تاسیسات و ماشین آلات پرورش دام و طیور ، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات تولید صنایع وابسته ،

وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضدعفونی کننده ، ماشین بسته بندی ، سیستم های برودتی و سردخانه ای ، سیستم های تهویه ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، سیستم های توزین ، ماشین آلات حمل و انتقال دام و فرآورده های دامی ، تجهیزات آزمایشگاهی است.

همچنین در حوزه خدمات نیز شامل طراحی، نصب، راه اندازی کارخانجات فرآوری گوشت، مرغ، ماهی ، بازار الکترونیکی خرید و فروش کالاهای دام و طیور است. همچنین  پرورش شتر مرغ ، پرورش بوقلمون ، تولید جوجه یکروزه و تخمگذار می باشد.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد درخصوص بازدید کنندگان و برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان داشت:  کارگاه ها و سمینار های آموزشی نیز با همکاری سازمان نظام مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی ، مدیریت شیلات،  معاونت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

صفری خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۷ هزار مترمربع ودر سالن های فردوسی ، عطار و همچنین فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت :  تعداد کل مجموعه های حاضر هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان ۱۵۵ شرکت است که

تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۵۵ شرکت  و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۱۰۰ شرکت از استان های؛ خراسان شمالی و جنوبی، تهران ، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ،اصفهان، یزد، خوزستان، قزوین، گلستان، مازندران، سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، می باشد.

همچنین در این نمایشگاه نمایندگی های محصولات خارجی ۹ شرکت با محصولات دام و طیور از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه همراه خواهد بود و یک هیات خارجی از کشور عراق نیزحضور خواهند داشت.

گفتنی است این  نمایشگاه تا ۶  اسفندماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.