×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار نمایشگاه ملی بهاره شمسا در مشهد

به گزارش توس اکو، رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی ضمن بیان مطلب فوق افزود: این نمایشگاه دربرگیرنده محصولات متنوعی در زمینه عفاف و حجاب، پوشاک، لوازم خانگی با اقساط هجده ماهه، مواد غذایی عیدانه و صنایع دستی از هنرمندان سراسر کشور، استان های مختلف و شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی است.

محمد روحانی ضمن دعوت عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه و محصولات متنوع و باکیفیت آن گفت: غرفه داران این نمایشگاه عمدتاً از کسانی هستند که از وام های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در سراسر کشور استفاده کرده اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان و کمک به فروش محصولات آنها در فاز سوم تولید، یعنی آموزش، تسهیلات و بازاریابی دانست و گفت: حدود ۱۵۰ غرفه از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی، سمنان و قم حضور دارند و محصولات حاصل از زحمات کارگاه های خرد و خانگی خود را به مردم مشهد، مسافران عزیز و زائران امام رضا (ع) ارائه می کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تمدید نمایشگاه به دوره های یک هفته ای با هدف فراهم کردن فرصت برای حضور بیشتر تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این، در این نمایشگاه شاهد ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف اقتصادی و تولیدی به بازدیدکنندگان خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.