×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کیف ،کفش،محصولات پوست وچرم مشهد

 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، سعید صیفی خاطر نشان کرد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کیف ،کفش،محصولات پوست وچرم با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت بزرگ کیف و کفش،محصولات پوست وچرم،ماشین آلات ومواد اولیه این حوزه،معرفی توانمندی‌های فعالان این بخش ،بررسی فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی وایجادبسترمناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قرارداها،مشارکت درتولید و سرمایه گذاری دربخش تولیدات باکیفیت داخلی فعالیت خود رااز عصر امروز ۲۹آذرماه در سالن‌های نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس آغاز نمود.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران یادآور شد:دراین نمایشگاه که تا۲دیماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت۱۰۶شرکت از نقاط مختلف کشور محصولات خود را درفضایی به مساحت حدود۵هزارمترمربع از سالن های نمایشگاه بین المللی مشهد درمعرض نمایش و بازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور قرار داده اند.

وی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که در حوزه های هنرصنعت کیف وکفش در سطح کشور ایجاد شده است ،افزود:

در سیزدهمین نمایشگاه کیف ،کفش و محصولات پوست وچرم  که در سالن های فردوسی و عطار برگزار می‌شود،۶۵شرکت از خراسان رضوی  و۴۱شرکت نیز از استان های ؛ تهران,قم،اصفهان،تبریز،همدان وزنجان حضور دارند.

صیفی خاطرنشان ساخت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هم شامل ؛تولیدکنندگان کیف و کفش ،محصولات ومواداولیه صنعت کیف و کفش وماشین آلات وابسته به صنعت کیف و کفش و محصولات چرم می باشد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی کفش از سطح کیفی خوبی در تولید برخوردار هستند،‌ گفت: صنعت کفش ایران از تکنولوژی نسبتا بالا و طراحی خوبی برخوردار هستندواین موضوع باعث شده تا درسطح جهان شناخته شده باشند.

صیفی با اشاره به اینکه صنعت کفش یک صنعت اشتغال زا در کشوراست، عنوان کرد: صنعت کیف و کفش چهارمین رسته شغلی از لحاظ اشتغال است اگر به این صنعت توجه ویژه شود و شرایط لازم برای آن مهیا گردد قطعا این صنعت ارزآوری بیشتری برای کشور خواهد داشت.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی کشور خاطرنشان کرد:براساس آمارهای موجود ،اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم ومرتبط بازنجیره ارزش تولید وتوزیع چرم طبیعی و مصنوعی ،انواع کیف ،کفش و صنایع وابسته در کشور معادل ۵۰۰هزارنفر است و تحقیقات کارشناسان نشان  می دهد که صنعت کفش درمیان ۷۱رسته کاری ،رتبه چهارم رابه لحاظ ظرفیت اشتغال زایی داراست.

شایان ذکر است این نمایشگاه از ۲۹آذرفعالیت خود را آغاز کرده وتا ۲دیماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان به بازدید ازاین نمایشگاه تخصصی می توانند همه روزه از ساعت ۱۶تا۲۱ازغرفه های مختلف آن بازدید نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.