×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار دو نمایشگاه بین المللی در مشهد 

 

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد،سعید صیفی در این خصوص افزود: این نمایشگاه ها با نام های اختصاری  IRAN AGRI SHOW 2023 و IRAN WATER SHOW 2023از تاریخ ١٩ لغایت  ٢٢ بهمن ماهدر ساعت های۱۴ الی ۲۰ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهند بود.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه ها بیان داشت: از اهداف این نمایشگاه ها می توان به آشنایی با جدیدترین دستاورد های بخش سم، کود، بذر و سیستم های نوین آبیاری اشاره کرد.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران ادامه داد:  این نمایشگاه ها در سالن های فردوسی، مفاخر وعطار و در مساحت  ٨ هزار و پانصد مترمربعو با حضور ۱۰۸ شرکت کننده کلی که از این میزان ۴۳ شرکت متعلق به استان خراسان رضوی بوده، فعالیت رسمی خود راازعصر روز چهارشنبه ۱۹بهمن ماه آغاز کرد.

صیفی با اشاره به استان های شرکت کننده در این دونمایشگاه بین المللی،تصریح کرد: استانهای تهران، اصفهان، مازندران، هرمزگان  آذربایجان شرقی،فارس،همدان و خراسان شمالی نیز با ۶۵ شرکت کننده دیگردر این نمايشگاه حضور فعال دارند.

وی همچنین گفت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته شامل سم، کود، بذر، سیستم های نوین آبیاری، آب و فاضلاب است.

شایان ذکر است دونمایشگاه بین المللی کشاورزی  وآب و فاضلاب از ۱۹تا۲۲بهمن ۱۴۰۱درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۴تا۲۰ از غرفه‌های ای نمایشگاه ها بازدید نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.