×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آخرین گام بورسی شدن شرکت ابنیه پدیده شاندیز برداشته شد

به گزارش توس اکو به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، حمید روح بخش مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده افزود: پس از توقف سامانه سناپ در نیمه اول خرداد ماه ۱۴۰۲ ، فرآیند آماده سازی فایل سهامداران شرکت ابنیه در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید کلیه اطلاعات مورد نیاز برای ارائه به شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران بدون کوچکترین انحراف با استاندارد های این شرکت آماده و تنظیم شود.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام تاکید کرد: فرآیند تکمیل و نهایی سازی فایل سهامداران شرکت ابنیه به عنوان یکی ازشرکت های با تنوع بالای سهامداری و گستردگی جغرافیایی بیش از ۳۵۰ شهر کشور به سر انجام رسید.

روح بخش با بیان اینکه ترکیب سهامداری شرکت ابنیه به تفکیک اشخاص حقیقی ایرانی شامل ۱۱۷،۷۳۷ کد سهامداری با مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون سهم می باشد، افزود: اشخاص حقوقی شامل ۱۰۹ کد سهامداری با مالکیت بیش از ۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اتباع غیر ایرانی شامل ۵۸۳ کد سهامداری با مالکیت بیش از ۴۸ میلیون سهم می باشد

. به گفته ی این مقام مسئول، سهامداران بالای ۱ درصد مالکیت به ترتیب شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(گشان) با مالکیت بیش از ۴۶ درصد، بانک صادرات ایران با مالکیت بیش از ۶ درصد، شهرداری شاندیز با مالکیت بیش از ۶ درصد و شرکت اعتباری ملل و موسسه پشتپیبانی سهام پدیده شاندیز هر یک با مالکیت بیش از ۱ درصد ، ۵ سهامدار بزرگ ابنیه را شامل می شوند.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام خاطرنشان ساخت: امیدواریم با ارائه فایل کامل سهامداران ابنیه به شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران بررسی لازم توسط این شرکت انجام و قدم های بعدی برای گشایش نماد فراهم شود و نقدشوندگی به سهام شرکت ابنیه باز گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.