×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شروع به کار نمایشگاه تخصصی قهوه در شهر رویایی پدیده

به گزارش توس اکو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، نمایشگاه تخصصی قهوه شهر رویایی پدیده توسط شرکت ماندگارآفرینان مهر آویژه و شرکت پرگاس رویداد ماندگار در دو سالن به مساحت۴ هزار متر مربع دایر و حدود۳۰ شرکت، برند مطرح و تولیدکننده فعال در عرصه قهوه از سراسر نقاط کشور از جمله تهران، فارس ،گیلان، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان در این نمایشگاه حضور دارند.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این رویداد تولید انواع پودر قهوه و واردات دانه سبز قهوه، تجهیزات و ماشین آلات برشته کاری ، تجهیزات مرتبط جهت عصاره گیری و دم آوری، البسه و ظروف مرتبط با کافه و رستوران می باشد و سه همایش و کارگاه آموزشی پیرامون صنعت قهوه و یک مسابقه تخصصی همزمان با این نمایشگاه برگزار می گردد.

از جمله مطرح ترین برند های حاضر در این نمایشگاه می توان به بازرگانی تندیس، بازرگانی موثق، بازرگانی افق تجارت فرد، بازرگانی راموز، بازرگانی بنیامین فجر پارسیان، بازرگانی ماکان تجارت آرزو، قهوه استانس، قهوه بن مانو، قهوه ونیتا، قهوه مانوین و غیره اشاره کرد.

تمامی علاقمندان، متخصصان و فعالان حوزه قهوه می توانند، جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه مورخ ۱۲خرداد ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به شهر رویایی پدیده شاندیز ، انتهای خیابان سنگ فرش مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.